नेपालको श्री ३ सरकार

–शेर बहादुर डाँगी 
अहिले नेपालमा श्री ३ सरकारको व्यवस्था चलिरहेको छ ।

१ केन्द्रिय सरकार
२ प्रादेशिक सरकार
३ स्थानिय सरकार

केन्द्रिय सरकार अस्थिरता र वैदेशिक चलखेल बाट प्रभावित छ, प्रादेशिक सरकार अव्यवस्थित र योजना सुन्यतामा छ र स्थानिय सरकार भ्रस्टचार , सामन्ती र पन्चायती शैलिमा छ जस्को परिणाम देशैभरिको जनतामा नैरास्यता छ । केहि जनप्रती निधिहरु जनताप्रती बफादार भयर काम गरेको पनि देखिन्छ तर समग्रतामा नैरास्यता छ । यस्को बैकल्पिक उपचार के राज सस्था हुन सक्छ ? यो प्रस्न पनि उठेको छ । राजसंस्था अव वैकल्पिक शक्ती हुन सक्दैन किनकी हामी लुगा च्यतियो भने नयाँ लुगा किन्छौ पुरानो लगाउदैनौ । राजसस्था असफल प्रमाणित भएर गएको व्यवस्था हो र यदी फेरी आयो भने पनि कुहिएको गन्ध बाहेक केहि ल्याउनेछैन । 


    मुख्य कुरा व्यवस्था भन्दा पनि हाम्रो मनोवृत्ती हो । अहिले देशैभरिका जनप्रतीनिधिहरु सबै झुपडिमा जन्मेका हुन तर शक्ती र सत्तामा हुँदा उहाँको व्यवहारले प्रष्ट पार्छ की आम मान्छेमा पनि कती सामन्तवाद छ । 
        (मरिचमान सिङ्ग श्रेष्ठ ) गणतान्त्रीक सरकारले सम्मान नगरेको प्रधानमन्त्री, नेपालीप्रधान मन्त्रीको लामो लिस्टमा स्वाभिमानी, निडर र रास्ट्रबादी प्रधान मन्त्री जस्लाई सल्यानी भुमिले जन्मायो । २०४६ साल अगाडी जुन बेला बहुँदलिय व्यवस्था र पन्चायती व्यवस्था विच संगर्स चलिरहेको थियो त्योबेला उहाँ प्रधानमन्त्री हुनुहुन्थ्यो । 
    उहाँ पन्चायतको पक्षमा उभिनु भो र आन्दोलन निस्तेज पार्न लाग्नुभो जुन जनता बिरोधी सावित भयो यो उहाँको ठुलो भुल हो ।
    यसको पछाडी उहाको एक रास्ट्रवादी तर्क अनुकरनिय छ त्यो हो यदी समाज दलियतामा विभाजित भयो भने भाबनात्मक एकता टुट्ने र अन्ततः बैदेसिक चलखेल सुरु हुने र राष्ट्रीयता कमजोर हुनेछ । यो व्यवहार त सान्दर्भिक जस्तो पनि लाग्छ । महाकाली सन्धी लगायत बिभिन्न हस्तक्षेप कारी सन्धी सम्झौता, नेपालामा सरकार निर्माण र विगठन, नेपालको सिमा अतिक्रमन हुनुमा अहिलेको बिभाजित दलिय मनोवृती हो भन्ने प्रमाणित हुँदैछ ।

 

      सामन्तवाद समयको प्रवाह सङ्गै वि.क. सित हुन्छ । हामी एउटा सामन्तवादबाट मुक्त हुनसाथ अर्को सामन्तवाद हावी हुन्छ । नेपालामा अहिले नयाँ सामन्तवाद हावी छ त्यो हो दलिय सामन्तवाद ।

    आम नेपाली जनताको सिरमा कुनै न कुनै दलको ट्याग भिराइएको छ जसले स्वतन्त्र विचार र सिर्जनाबाट मुक्त गराएर एक पवन पुत्र हनुमान जस्तो भक्त हुन विवश पारिएको छ । लोकतन्त्रको अभ्यास चुनाव हुन्छ तर सक्षम व्यक्तिले भोट पाउदैन किनकी जनताले आफ्नो दल भन्दा बाहिरको उम्मेद्वारलाई भोट हाल्ने अधिकार छैन । यदी त्यसो गरेमा कारवाही गर्ने मनोत्रास व्याप्त छ ।

 

    अन्ततः  हाम्रो सिरमा रहेको दलिय सामन्तवादलाई पहिले हटाउ, त्यसपछी स्वतन्त्र भएर देश जनता र समाजको हित हुने कर्म सोचौं, अनि मात्र हाम्रो बिभाजित मानशिकता बाट एकिकृत हुँदै यो श्री ३ सरकार जुन व्यवस्था भन्द पनि प्रवृत्तीले चुनौतिमा छ यस्लाई सहयोग गरौं । यसैमा सबैको हित हुने छ । 

प्रतिकृया दिनुहोस

क्रान्ति , किन र कसरी : नेत्र बिक्रम चन्द ‘विप्लव’

क्रान्ति भनेको आमूल परिवर्तन हो । पुरानोको निषेध र नयाँको स्थापना हो । राजनीतिक क्रान्ति भनेको पुरानो राजनीतिक सत्ता र व्यवस्थालाई गरिने आमूल

को पत्रकार ? कस्तो पत्रकारिता ?

–भुपेन्द्र वली शुरुवात आफैबाट गर्छू — विकट स्थानमा जन्मे । हुर्कदा युद्धकाल थियो । शहरबाट गाउँ तिर मान्छे त जाँदैनथिए भने पत्रिका जाने कुरै थिएन ।

रिहा भएपछि असलको पहिलो लेख 'राज्य आतङ्क र क्रान्तिकारीको दायित्व'

-चन्द्र वहादुर खड्का (असल) जहाँ दमन हुन्छ त्यहाँ प्रतिरोध हुन्छ । जनताले राज्यले अङ्गिकार गर्ने कदमको सचेततापूर्वक प्रतिक्रिया दिन्छन् । राज्यले